Onze opdracht
STORK Interieurspecialist wilde een nieuwe website met fris uiterlijk, waarmee zij de komende jaren inspiratie en projecten kunnen presenteren. Naast de statische pagina’s met diensten waaronder interieuradvies, raamdecoratie, wanddecoratie, vloerbedekking en trapbekleding wordt er in de nieuwe website maandelijks verse content aangeboden.
Daarnaast was het ontzorgen voor STORK ook erg belangrijk. Zodat er ook na livegang van de website passend support geboden wordt. Na livegang zorgt MediaBlend voor security updates en onderhoud van WordPress. Door de updates gecontroleerd uit te voeren houden wij je website, gebruikersdata en bezoekersinformatie veilig. Dit laatste is belangrijk in verband met de Privacywetgeving (AVG).
WordPress Webdesign
Het webdesign is geïnspireerd op een interieurmoodboard waarbij de laatste trends worden gecombineerd met de geschiedenis van dit familiebedrijf dat in 1965 is opgericht. De nieuwe WordPress website is maatwerk design op basis van de eigen huisstijl. Het webdesign is toegankelijk, speels en snel. Elke webpagina is individueel geoptimaliseerd voor mobiel, tablet en desktop (responsive).
Unieke webteksten
STORK Interieurspecialist heeft eerder de webteksten op maat laten schrijven. Voor de nieuwe website is er gekozen de bestaande teksten in een nieuw jasje te steken. Door unieke teksten te gebruiken blijven bezoekers langer op de website. Bezoekers krijgen door de authentieke teksten een betrouwbare indruk van het bedrijf en de conversie stijgt. Door de combinatie van sterke content met de juiste zoekwoorden scoort de website beter in Google zoekresultaten (SEO).
Fotografie
Het overgrote deel van de interieur foto’s zijn geleverd door de leveranciers van STORK. Daarbij zijn de foto’s zoveel mogelijk in dezelfde kleurstijlen geselecteerd waardoor er een eenheid ontstaat. De project- en portretfoto’s zijn door Bas Wondergem van STORK gemaakt. De eigen foto’s onderstrepen het onderscheidend vermogen en zorgen ervoor dat bezoekers een goede indruk krijgen van het bedrijf en wie er werken.
Uit diverse onderzoeken blijkt dat het steeds belangrijker is om content te maken die aansluit op emoties. Bezoekers worden geprikkeld bij authentieke content en kunnen zich beter identificeren met het merk en het bedrijf. De mensen bij het bedrijf werken komen tot leven en geven een geloofwaardig beeld.